για όλα τα φιλαράκια

by Partsa

02 Μαΐου 2006

Καλό μήνα σε όλες και όλους

7 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ο ΜΕΓΑΣ ΓΚΟΥΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΡΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑΥΜΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΩΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΧΙΛΛΙΑΔΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ PARTSA ΘΑ ΘΑΥΜΑΣΕΤΕ.ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΑΦΕΘΗΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΠΟΜΑΚΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΑΣ.....

ΑΧ ΚΑΙ ΒΑΧ !!!
(ΚΑΙ ΞΑΝΑΒΑΧ)

ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙΣ
ΣΑΝ ΠΕΡΝΑΓΕ Η ΩΡΑ
ΚΙ ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΗΡΑ
ΓΙΑ ΔΩΡΟ ΜΙΑ ΧΩΡΑ(ΙΑΠΩΝΙΑ)

ΑΧ ΚΑΙ ΒΑΧ ΚΑΙ ΞΑΝΑΒΑΧ
ΣΕ ΕΙΔΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΠΑΧ
ΚΟΝΤΕΥΩ ΝΑ ΦΑΛΗΡΙΣΩ
ΑΧ ΚΑΙ ΒΑΧ ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ

ΟΥΧ ΚΑΙ ΟΥΧ ΚΑΙ ΞΑΝΑΒΑΧ
ΣΕ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ
ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΜΟΥ ΜΠΛΙΑΧ

ΑΧ ΚΑΙ ΑΧ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΧ
ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΑΠ ΤΟΝ ΚΩΛΟ
ΚΑΙ ΞΑΛΑΦΡΩΣΑ ΜΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΧ

ΑΧ ΚΑΙ ΟΥΧ ΚΑΙ ΙΑΧ ΚΑΙ ΟΥΙΑΧ
ΣΚΟΥΠΙΖΩ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ
ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ΤΟΝ ΨΩΛΟ
ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΛΙΑΧ.


1.ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΓΙΑΥΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ.
2.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ...
3.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΓΑΛΗΤΕΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ...

04 Μαΐου, 2006 22:17  
Ο χρήστης Blogger partsa είπε...

Δάσκαλε είσαι ο μέγιστος ΜΑΛΑΚΑΣ που υπάρχει στο γαλαξία. Εύγε μέγα καλλιτέχνη της μαλακίας, ήρωα, παληκαρά της χούφτας. Δεν βρίσκω λόγια να σου εκφράσω τα ευχαριστώ μου γι' αυτό το αριστούργημα που μας χάρισες. Όλη η ανθρωπότητα (και ίσως όχι μόνο αυτή) θα σου κάνουν τεμενάδες όταν καταλάβουν το μεγαλείο της μαλακίας σου. Θα περπατάμε στο δρόμο και θα λέμε οτι σε γνωρίζουμε και δε θα μας πιστεύει κανένας. Λεβέντη, τσολιά, φωστήρα, είναι τιμή μου που γράφει μια τέτοια προσωπικότητα στο ταπεινό μου blog. Εύγε Μ Α Λ Α Κ Α μου.

Να ήξερες και λίγη ορθογραφία, αλλά τότε θα έχανες μέρος του μεγαλείου σου. Πραγματικά είσαι ο μεγαλύτερος μαλάκας που πάτησε τούτο τον πλανήτη. ΜΠΡΑΒΟ!!

04 Μαΐου, 2006 22:35  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΤΑΠΕΙΝΕ ΜΟΥ ΘΑΥΜΑΣΤΗ.ΕΙΘΕ Η ΜΑΛΑΚΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ.ΚΑΠΟΤΑ ΘΑ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΑΛΑΚΕΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΡΝΕΙ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ.ΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑΝ ΕΝΑΝ ΜΑΛΑΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΒΛΕΠΕ ΕΝΑΝ ΚΟΙΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ Η ΜΑΛΑΚΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ.

05 Μαΐου, 2006 00:53  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

καθε φορα δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει επιδείνωση, και κάθε φορά με διαψεύδετε, ανοίγοντας νέους γενναίους δρόμους στη Μαλακία (και την ανορθογραφία)αυτού του Σύμπαντος.
sky is the limit

I' out of words...!!!!!!!!!
R E S P E C T

05 Μαΐου, 2006 20:20  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

αντε ρε ψοφίμια
γραφτε τίποτα
μονο να πλένετε τα αμάξια σας τζαμπέ ξερετε
ελειψα λιγες μέρες στο Monaco και μου το κάνατε καλοκαιρινο το μαγαζί

11 Μαΐου, 2006 23:14  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

α ρε γίδια..
ποίηση το λέτε αυτό
ώρα για ένα μαθηματάκι
ακούστε στίχο ρε κι ανατριχιάστε:

όλο πας Γλυφάδα για καφέ
και μου ντύνεσαι αμπιγιέ
στην Κηφισιά σε βίλλες σουαρέ
μα σ'εμένα δεν αρέ

το πιάσατε έτσι
καφέ -αμπιγιέ -σουαρέ- αρέ
τρελό ρίμα το άτομο
μιλάμε και γαμώ τα νοήματα...


αλλά έχει και συνέχεια:
μπορώ - καταπιώ
συγχωρέσω - εσπρέσσο
ανορθόγραφα - φρόνιμα

ειδικά αυτό το συγχωρέσω - εσπρέσσο με τρελαίνει

μπορώ να πώ ότι προσεγγίζει την υψηλή τέχνη από εποχές με "γιουσουφάκια" και "οι ωραίοι(μηχεσω) έχουν χρέη"(και πληρώνουν με φιλιά)

καρβέλα φάε τη σκόνη μου
ζωγράφησα πάλι ο τραγουδοποιός

cheers

14 Μαΐου, 2006 02:35  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ωρα - χωρα
ξαναβαχ-μπαχ
φαληρίσω-γαμήσω
ξαναβάχ-μπλιαχ
αχ-αλλάχ
κώλο-ψωλο

δεν είσαι καθόλου κακός μικρέ
(έχω μύτη για ταλέντα εγώ)
σκέφτομαι να σε μελοποιήσω
σε λίγες μέρες θα έχω το demo έτοιμο
θα σας το στείλω μέσω αυτού του κούκλου του φίλου σας του dino

cheers once more

14 Μαΐου, 2006 02:39  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα