για όλα τα φιλαράκια

by Partsa

02 Μαΐου 2006

Τα θερμά μου συγχαρητήρια

Dino διάβασα τις απόψεις σου και δε σου κρύβω οτι συμφωνώ πλήρως. Τα θερμά μου συγχαρητήρια. Στις μέρες μας δεν υπάρχουν πολλοί σαν και εσένα να μιλάνε ανοιχτά και χωρίς σκοπιμότητα χωρίς να έχουν κάποιο όφελος. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σου εκφράσω το θαυμασμό μου και το ενθουσιασμό μου για την αιχμηρότητα του λόγου σου.
Μας ανοίγεις τα μάτια και μας ενημερώνεις για όλα αυτά που συμβαίνουν στο παγκόσμιο γίγνεσθαι, που εμείς με το φτωχό μας μυαλό (o leon εξαιρείται διότι δεν διαθέτει) δεν κατανοούμε. Είσαι ένα φωτεινό παράδειγμα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
Σαν επίλογο θα ήθελα να σε ενημερώσω οτι δεν κατάλαβα τίποτα απο αυτά που έγραψες γιατί είμαι ένας τσοπάνης που τελείωσε το δημοτικό με βύσμα. Αλλά και πάλι συγχαρητήρια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα