για όλα τα φιλαράκια

by Partsa

24 Απριλίου 2006

anekdoto

anekdoto
Στο τσαντίρι του Θανάση του γύφτου... (Μέσα είναι μόνο η Θανάσαινα.)
Μπαίνει ο δημοσιογράφος:
- Κύρια μου εσείς τι γνώμη έχετε για το TIDE;
- Μπρεεε! Μπρεεε εσύ πεις εμένα για TIDE μπρε;
Μπρε από τότε που Τανάσι πλένει πούλι του με TIDE
κοιτά ντόντια!

anekdoto
Ο τύπος έχει μόλις αποκτήσει γιο και τρέχει τρελαμένος από χαρά στο
μαιευτήριο. Εκεί, όμως, ο γιατρός τον στενοχωρεί:
- "Κύριέ μου", του λέει, "υπάρχει ένα πρόβλημα με το γιο σας".
- Τι πρόβλημα;
- Μάλλον είναι αδερφή.
Ο πατέρας γίνεται έξαλλος.
- "Μα είστε σοβαρός;", διαμαρτύρεται, "καταρχήν, το μωράκι είναι μόλις
λίγων ωρών, πού το καταλάβατε ότι είναι αδερφή; Κι έπειτα, μια χαρά το
βλέπω. Όλο γέλια και χαρές είναι".
Και ο γιατρός:
- Ναι, ναι τώρα, όλο γελάει. Αλλά μέχρι να του βάλουμε την πιπίλα στον
κ***, μας πέθανε στο κλάμα...


Την Πέμπτη 4 Μαϊου, μία ώρα, δύο λεπτά και τρία δεύτερα μετά τα μεσάνυχτα, η
ώρα και η ημερομηνία θα φαίνεται έτσι:
01:02:03 04/05/06
Αυτό δεν θα ξανασυμβεί τα επόμενα 100 χρόνια!

6 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αλλαξε ο Μανωλιος..
κι εφτιαξε το blog του αλλιως.

Νέος αέρας ανανέωσης φυσάει στο δικτυακό τόπο συνάντησης της παρέας... ακολουθώντας τη τάση της εποχής έγινε κι αυτός μπλε (σαν την υπόλοιπη Ελλάδα).
Εύγε!
εγώ το ήξερα ότι κατα΄βάθος είσαι ένας από εμάς...

24 Απριλίου, 2006 11:00  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΡΟΥΦΑΤΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΕΞΩΡΙΣΤΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΘΑΛΑΜΟ ΟΠΟΥ Η ΜΟΝΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΡΩΜΕΡΗ ΚΛΑΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑ ΤΑ ΜΠΟΛΙΚΑ ΧΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ Η ΚΑΛΗ ΟΛΥΜΠΙΑ ΘΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΤΑΙΣΕΙ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΤΖΑΤΖΙΚΑΚΙ ΚΑΙ ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ.

25 Απριλίου, 2006 15:14  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΤΡΕΜΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕ!!!ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΤΡΙΧΑ ΣΤΗΝ ΜΑΣΧΑΛΗ.ΠΑΠΑΡΙΓΑ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ

25 Απριλίου, 2006 15:16  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΠΑΓΩΣΕ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΖΕΣΤΑΝΕΙ

25 Απριλίου, 2006 15:17  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

τοξερα οτι τα ειχατε κανονίσει έτσι, να κουμπαρέψει ο ένας τον άλλο και εμένα να μου μείνει αμανάτι ο χοντρός....

και τώρα που είπα για χοντρό...

...αν θες να ζεστάνεις τον κώλο σου, πήγαινε τον κοντά στο τζάκι (οχι όμως πολύ κοντά)και σκάλισε λίγο τη φωτιά (και οχι μονο) με το φτυαράκι. είμαι σίγουρος πως θα ζεσταθείς αρκετά. (το έπιασες μόρτη, έτσι... σκέψου... τζάκι.. φτυαράκι... you-know-who...)

25 Απριλίου, 2006 17:19  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

DINO H DODO ΠΑΝΤΡΨΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ 2 ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΛΙΓΟΥΡΕΥΤΕΙ.....ΟΠΟΙΟΣ ΚΑ;ΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.....ΜΑ ΚΑΛΑ Ο PARTSA ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΠΑΛΙ????ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟ????.....

26 Απριλίου, 2006 19:06  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα