για όλα τα φιλαράκια

by Partsa

01 Ιουνίου 2006

Καλό μήνα

Καλό μήνα γελοίοι αναγνώστες του ελεινού blog που προσβάλει την νοημοσύνη σας. Καλό καλοκαίρι και καλά μπάνια (σε εσάς που κάνετε).
Κάποιες κακές γλώσες έκαναν αυτό που ξέρουν καλύτερα (μετά απ' το να αυνανίζονται), και σπήλωσαν το image μου με συκοφαντίες. Σας πληροφορώ κύριοι ότι δεν έχω καμιά ανάμειξη στο θέμα για το οποίο με κατηγορείτε. Επίσης το θέμα με τον zzzt που κάποιο καραφλό καραγκιοζάκι με κατηγόρησε για απάτη, υποψιάζομαι οτι είναι προβοκάτσια αλλά δεν εχω αποδείξεις προς το παρόν. Το θέμα Φάνη/Φανή δεν το έστησα εγώ αν και δεν σας κρύβω οτι θα ήθελα να το 'χα στήσει. Είμαι βέβαιος οτι κάποιο απο εσάς τα δύο καραγκιοζάκια το έκανε και όταν μάθω ποιός, θα του κάνω ένα ΧΑ που θα του φύγει το τσερβέλο. Καλά θα κάνω και στον άλλο για να μη παραπονιέται.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα