για όλα τα φιλαράκια

by Partsa

26 Μαΐου 2006

Μα τι έλεγαν οι Lordi?

Σκληρό ροκ Αλληλούϊα
(Εκπροσώπηση της Φιλλανδίας στον 51ος διαγωνισμό τραγουδιού EUROVISION)
Σημειώσεις:
1* Αλληλούια : Στα εβραϊκά σημαίνει «δόξα στο Θεό»
2* Στην Καινή Διαθήκη με την “αστραπή” παρομοιάζεται ο σατανάς

Σκληρό ροκ Αλληλούϊα * 1
σκληρό ροκ Αλληλούϊα

Οι άγιοι έχουν σακατευτεί
κάτω από την νύχτα των αμαρτωλών
χαμένα είναι τα αρνιά (του Θεού) αφού δεν έχουν φως να τους καθοδηγεί

Τα τείχη πέφτουν κάτω σαν κεραυνός
οι βράχοι είναι σχεδόν έτοιμοι να κυλήσουν
είναι η αροκάλυψη
τώρα γύμνωσε την ψυχή σου

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η αστραπή* 2
με δύναμη και ισχύ
ας κτυπήσουμε με μανία τους εσφαλμένους προφήτες
όπως το φεγγάρι που ανατέλλει
δώστε μας το σημάδι
τώρα άς σηκωθούμε με αγριότητα

Άγγελοι του ροκ εντ ρολλ φέρνουν το σκληρό ροκ, Αλληλούια
Δαίμονες και άγγελοι έχουν φτάσει με μιας
Άγγελοι του ροκ εντ ρολλ φέρνουν το σκληρό ροκ, Αλληλούια
που για την δημιουργία του Θεού είναι υπερβολικά υπερφυσικό

Οι αληθινοί πιστοί
αν και θα σωθούνε,
αδέλφια και αδελφές κρατηθείτε γερά στο πιστεύω σας
γιατί την ημέρα της έκρηξης του ροκ
εκείνος που τολμά, θα νικήσει
θα δείτε σύντομα τους τζόκερς που θα είναι οι νέοι βασιλείς

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η αστραπή
με δύναμη και ισχύ
Ας κτυπήσουμε με μανία τους εσφαλμένους προφήτες
όπως το φεγγάρι που ανατέλλει
δώστε μας το σημάδι
τώρα ας σηκωθούμε με αγριότητα

Άγγελοι του ροκ εντ ρολλ φέρνουν το σκληρό ροκ, Αλληλούια
δαίμονες και άγγελοι έχουν φτάσει με μιας
άγγελοι του ροκ εντ ρολλ φέρνουν το σκληρό ροκ, Αλληλούια
που για την δημιουργία του Θεού είναι υπερβολικά υπερφυσικό

έχω φτερά στην πλάτη μου
έχω κέρατα στο κεφάλι μου
οι δοντάρες μου είναι αιχμηρές
και τα μάτια μου είναι κόκκινα
όχι ακριβώς άγγελος
ή αυτός που έπεσε
Τώρα όμως ελάτε μαζί μας, ή πηγαίνετε κατευθείαν στην κόλαση!

Σκληρό ροκ Αλληλούια
«
«
«

Οι άγγελοι του ροκ εντ ρολ…….

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα